YÄEH!

Jag är rkt GLAD! , jag ska bli modell i 1 dag thahah! , =D  Då kommer jag bli indiskBrud å kinesisk =D Så blir det kanske muslimiskBrud! åjah rkt glad! , ska då ha på mejj Slöja =D , De blir NAJS! ,
Ni kommer tänka helt såeh wtf?! , men jag vill gärna prova slöjan :) , de låter perfekt då blir det bilder ! thahah <3
jäklare va trååk mä min stil!, Vill ändra helt helt helt! å jag ska ladda ner då bilderna :D:D ,

Bilder kommer nog snart när jag har tagit på =)=) , Men jag tror att kommer bara pröva muslimiskBrud :/ eftersom de är billigare än alla andra för asså dom andra är dyra! SHIÄÄT! men snälla ni! Skriv vad ni vill veta ! Ställ frågor! blir gärna glad kära vänner :'*

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0